A januári életmódváltozás terv eredménye, tervek februárra
2022. január 31. írta: Asszem

A januári életmódváltozás terv eredménye, tervek februárra

Ahogy írtam, januárban szándékosan változtattam néhány dolgon az életemben és azt terveztem, hogy majd visszatekintek rá, hogy sikerült. 

 Januári eredmények

  • Nem iszom
    • alkoholt ✘ - ezt két hétig bírtam, utána elsodortak az életesemények, úgyhogy elengedtem.
    • kólát , - ezt tartottam, és tartani is fogom, nem hiányzik
    • kávét ✘ - ezt is két hétig bírtam, viszont ráálltam arra, hogy hétköznap nem kávézom, hétvégén, jutalomként igen.
  • Nem eszem
    • Túró Rudit ✔- egyszer ettem, úgyhogy ezt megadom magamnak, a cél az volt, hogy ne egyek minden nap 2-3 Túró Rudit, csak mert tele van vele a hűtő
    • csokit ✔ - ezt tartottam
    • édességet ✘ - néha azért ettem, ezt viszont nem adom meg, bár a fő cél az volt, hogy ne egyek minden nap, sokat. 
  • Max két fitness low carb pizzát fogok rendelni ✔- ezt tartottam, bár a második pizza nem low carb volt, de a gyerekkel elfeleztem, ő meg nem szereti a másmilyent, úgyhogy a körülményekre való tekintettel ezt is megadom magamnak.
  • Tartom a 20/4-es időszakos böjtölést ✔ - ezt tartottam, sőt, volt két spontán 24 órás böjtöm is. 
  • Megcsinálom újra az Insanity Max 30 edzésprogramot (ez februárban is folytatódni fog, a teljes edzésprogram két hónap. Heti öt edzés, szombaton hozzáveszem még az Insanity Asylum Strength + 10 minutes AB Attack gyakorlatokat. Vasárnap pihenőnap) ✔ - ezt is tartottam, megcsináltam és folytatom februárban is.
  • Tekerek elliptikus tréneren legalább heti 3 alkalommal ✘ - ezt elengedtem, elég az Insanity edzés.
  • Megcsinálok minden edzésnap legalább egy hidegvizes Win Hof zuhanyzást (3 perc) ✔ - ezt is tartottam.
  • Megcsinálok minimum heti egy Vipassana meditációt (vasárnap vagy hétfőn), fokozatosan felviszem az ülés időtartamát max 1 óráig (30p, 40p, 50p, 60p) ✘ - ettől megint elsodort az élet, pedig a hónap második felében szükségem lett volna rá, de helyette inkább az alkoholt választottam. Van ilyen. 
  • Csinálok napi egy taoista meditációt (Belső mosoly, vagy 6 gyógyító hang, vagy Mikrokozmikus pálya) - ébredés után, vagy reggel, vagy fekvés előtt.✘ - ezt sem csináltam, most nem voltam alkalmas az ilyen belsőbb elmélyülésekre
  • Megtanulom a Green Triangle jojó trükköt végre ✔ - megtanultam :)
  • Februárban visszatérek ide és megnézem mennyi valósult meg a tervekből ( ☑ pipa vagy ☒ kereszt ) ✔ - visszatértem rá.

 

Alapvetően elégedett vagyok, visszatérő mintázatként látom, hogy a meditációkat megint nem tudtam visszahozni, ha edzésprogramba kezdek, akkor azt viszont becsülettel végigcsinálom, el tudtam engedni pár felesleges és egészségtelen étkezési szokást, a súlyom és a cukrom sokat javult ettől. 

Az alkoholra nem számítottam, de arra sem, hogy olyan események történnek, amelyek miatt én most tudatosan az érzelemfókuszú megküzdési stratégiát választom, de nem bánom, mert úgy érzem, most erre volt szükségem. 

Februári tervek

Februárban a legtöbb elemet folytatni fogom, az alkoholt azért jobban kontrollálom, és helyette inkább a meditációs vonalat erősítem.

Illetve befejezem a Top10 Bergman listámon lévő filmeket és minden héten megnézek 2 vagy 3 filmet,választok majd egy rendezőt megint és az ő filmográfiáján megyek végig, plusz kitekintésnek néha valami teljesen más. Sorozatot nem nézek (csak a gyerekekekel) és sokkal többet olvasok. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása