Asszem vagy én?
2006. szeptember 08. írta: Asszem

Asszem vagy én?

Látom Asszem néven jelentem meg a blog.hu címlapon. Érdekes. Még Blogteres koromban is hivatkozott a blogra valaki így, nyilván egyszerűbb, mint teljes névvel. Akkor gondolkodtam is rajta, hogy asszemül folytatom, aztán maradtam a teljes nevemnél. Viszont most megint elbizonytalanodtam. Teljesnévblogból én egyedül Tóth Benedeket ismerem, teljesen megszoktam, szóval működhet az ilyen is.

De talán mégis könnyebb megjegyezni egy nickjellegű blognevet, mint egy teljes nevet, úgyhogy ha már így alakult, akkor maradok Asszem.

Mátol lesz a blognévnapom :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása