Cigiblog 4. - Második nap, első botlás
2007. február 06. írta: Asszem

Cigiblog 4. - Második nap, első botlás

Oké, nem keseredünk el. Az az egy szál cigi még nem a világ. Nézzük a pozitívumokat: tegnap óta spóroltam ezer forintot a két meg nem vett doboz cigin. Annyira nem hiányzik szerencsére, és napközben, ha zajlik a munka, akkor észre sem veszem. Kivéve akkor, ha kínálnak vele. Túl erős a csábítás. És az a baj, hogy ilyenkor mindig lefuttatom magamban azt is, hogy oké, mi lenne, ha mindig csak "elfogadnék" cigit másoktól, de én nem vennék. Önáltatás.

Innen mindig a visszaszokás jön. Viszont a ló másik oldalára sem kell átesni, tényleg nem omlott össze a világ attól az egy száltól. Az elhatározás még mindig megvan, péntekig már kb. 3000 forintnyi spórolt pénzem lesz, és elmúlik minden fiziológiai tünet. Bár szerencsére ezek most sem túl erősek.

Megoldás, vagy feladat holnapra és a hétre: elkerülni azokat a helyzeteket, amikor megkínálhatnak cigivel. Egyelőre még nem tartok ott, hogy nyugodtan vissza tudjam utasítani.

Ja, és a bünti, vagyis a penitencia mára: nincs sör. Máskor majd jobban meggondolom...:))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dió · http://reggelihirek.blogspot.com 2007.02.08. 16:27:19

vegyél nikotinrágót, én 2 és fél hónapja nem gyujtottam rá. Sokszor próbáltam már, figyelni kell a fő kísértésekre: melóban szünet, jutalomcigi, party-cigi stb.
Nem mindenkinek, ezt neked kell tudnod, de nekem biztos: egy cigi, és végem.

Asszem 2007.02.08. 19:07:42

Nemtudom, valamiért nekem sosem voltak szimpatikusak ezek a nikotinpótlék rágók és tapaszok. A fizikai függőség szerencsére nálam sosem volt olyan erős, hogy az elvonási tünetek miatt szükségem lett volna rájuk.

Ami veszélyes, az a pszichológiai függőség, és ez az, ami akár több évig is fennmaradhat, sőt, rosszabb esetben örökre, és akkor tényleg egy cigi és kezdődik elölről minden.
süti beállítások módosítása