Blog - az újdonság varázsának vége
2007. április 10. írta: Asszem

Blog - az újdonság varázsának vége

Lekerült a Hírkereső címoldaláról a Blogteres blogokat tartalmazó doboz. Hátrébb rakták az "egyéb" kategóriába, amit biztos, hogy nagyságrendekkel kevesebben néznek. Ennek ellenére még mindig "Blogter - új blogportál!"-ként hirdetik magukat, ami azért bő egy év után már eléggé kopott szlogen.

Emlékszem én az egész blogolást onnan kezdtem. Akkoriban még a Hírkereső volt a nyitólapom, és megtetszett a "Blogter" név és az, hogy ez valami új dolog ez a "blog" izé. Épp akkor tanultam PHP-ben honlapot barkácsolni magamnak, úgyhogy akkor még volt saját "blogom" is szépen MySQL-lel megoldva, nade persze az inkább egy üzenőfalra vagy fórumra emlékeztetett. És persze én voltam az egyedüli olvasója :).

Aztán elkezdtem a blogolást, szép fokozatosan megismerkedve a környezettel, és egy idő után már nemcsak írtam, hanem mások blogjait is olvastam, kommentáltam. És ha most megnézem a böngészőim nyitólapjait, azt veszem észre, hogy alapból a Netvibes, a blog.hu címlap, a Webisztán és Tóta W. blogja van beállítva. Velük kezdem a netezést, a Hírkereső és az Index, valamint a többiek csak utánuk jönnek. Ja, és persze a Twitter :))

Szóval azt hiszem már elmúlt az újdonság varázsa érzés. A blogírás átalakult egy (számomra legalábbis:)) nagyon szórakoztató hobbivá. Vagy ahogy régen neveztem "kreatív kikapcsolódássá".

Szerintem így is fog maradni. És nagyon érdekes lesz mondjuk 20 év múlva visszaolvasni a saját bejegyzéseimet :))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.04.10. 20:43:44

Aranyos elképzelések, ugyanakkor én inkább azt mondanám, hogy a blogolvasás beépült a mindennapi teendők közé; valóban eltűnt az újdonság varázsa, de ez nem azt jelenti hogy megkopott volna a blogoszféra, hiszen masszív olvasótáborok alakultak ki egy-egy komolyabb blog körül. Szóval éppen olyan mindennapos dolog lett, mint a hírportálok olvasása.

(Magántermészetű megjegyzés: nekem még mindig az Index van kezdőlapnak állítva, Tóta W. nem frissít olyan ütemben. ;))
süti beállítások módosítása