Baljós árnyak: Kis Vuk
2007. május 06. írta: Asszem

Baljós árnyak: Kis Vuk

Ajjjajajjajjjajjajjj. Sötét felhők gyülekeznek a magyar rajzfilmgyártás egén. Az Indexen bemutatott előzetes alapján az új Vuk számomra pontosan úgy viszonyul a régihez, mint a Baljós árnyak a Csillagok háborújához...a legenda oda.

Cukormázasan cuki nagyszemű mangaróka, bárgyú vigyorral az arcán.

Shruk.

És készül még a Macskafogó 2 is...nehéz évünk lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bennez 2007.05.07. 20:26:33

Azért a Macskafogó 2.-ben még reménykedem. Oka: jórészt az első rész alkotógárdája készíti. Az új Vuk esetében az eredeti stábból SENKI nem működik közre a gyártásban (naná, nem véletlenül).

Egyébként a trailerben látható rókafajzat engem a Tomi mosópor-reklámokra emlékeztet (esetleg: Fundamenta). Másfél milliárd, erre?

"- Grabovski! Tudja, mit mondott Julius Caesar?
- Az a pofa, aki a műlábában csempészte a heroint?
- Az."

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.05.10. 00:08:16

Shruk - ezt a szót kerestem amikor megláttam a trélert és sehogy nem tudtam szavakba önteni amit éreztem. kösz.

Zoli a hegyről 2008.04.16. 09:27:05

Én csak ma láttam az előzetest, de csatlakozom az előző véleményekhez.

Én örülök, hogy a Magyarok is próbálnak labdába rugni 3D területen, de látványosan semmi köze nincs az elődjének feelingjéhez.
Nem értem miért kell eröltetni a Vuk témát,
nevezték volna Robi a rókának, akkor biztos Vuk rajongók se lennének csalódottak.

Nekem egyébként a SIMS jutott róla eszembe.
süti beállítások módosítása