Vagy az Index szar, vagy a 3-as Firefox
2008. augusztus 19. írta: Asszem

Vagy az Index szar, vagy a 3-as Firefox

Mindenesetre az utóbbi időben egyszerűen nem tudom megnézni az Index cikkeiben lévő képgalériákat, kb. a harmadik kép után az azt megjelenítő ablak fehéren elkezd villogni, és onnantól kész, nem lehet mit kezdeni. Ezt a jelenséget három különböző gép három eltérően addonozott (vagy mentes) 3-as Firefoxán tapasztalom, a régebbi verziókban minden rendben volt.

Namost a kérdés: vajon az Index kedvéért álljak-e át más böngészőre, vagy hagyjam a képeket a fenébe?

Egyelőre az utóbbit választom, de jó lenne, ha a dolog megnyugtatóan rendeződne. Nem tudom, hol a hiba, de oldódjon meg, lehetőleg magától és minél hamarabb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caracalla 2008.08.21. 06:55:19

Direkt kipróbáltam a tüzijátékos galériával, FF 3.0.1-gyel gond nélkül végigment.

Asszem · http://olahandras.blog.hu 2008.08.21. 08:55:57

Megnéztem én is, tényleg, sőt, most a többi is úgy tűnik, hogy megy. 3.0.1, néhány extensionnal. Remélem megmarad ez a jó szokása.

phaidros · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.26. 23:35:15

Nekem viszont a posztban leírtakat csinálja, benn.
Sztem tűzfal probléma lehet.
süti beállítások módosítása