A 15 perces kávés turbóalvás
2009. március 28. írta: Asszem

A 15 perces kávés turbóalvás

Állítólag ha a kávé elfogyasztása után rögtön alszunk 15 percet, akkor az agy a köztes időben lévő mikoralvásokkal pont jól ki tudja pihenni magát az alatt a negyed óra alatt, amíg felszívódik a kávé és beüt az ébresztő hatás.  

Kipróbáltam.

Baromság. A 15 percből 150 perc lett, a kávé hatását pedig szokás szerinte azonnal fogyasztás után elkezdtem érezni.

Tanulság: óvatosan az ilyen jól hangzó trükökkel. Az agyunk nem Windows, amit csak úgy át lehet konfigurálni...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge™ · http://www.thevenusproject.com/ 2009.03.29. 00:11:35

Ha bealudtál 150 percre, akkor jó, hogy nem érte el a kívánt hatást. :D Meg állítólag több nap, amíg alkalmazkodik hozzá a szervezet. Én is hallottam hasonlóról. Polifázisos alvásnak hívják és az a lényege, hogy 4 óránként alszol 20-25 percet. Én is ki akartam már próbálni, de mindig hosszabb lett az a 25 perc. :D
süti beállítások módosítása