100 fekvőtámasz projekt - rápihenő
2009. július 24. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - rápihenő

 Még nem értem el a 100-at, és pár hete úgy alakult az életem, hogy rendesen időm sem volt gyakorolni, úgyhogy ezt most pihenőheteknek fogom fel. Azt tapasztaltam, hogy már az ötödik hét eleje is gondot okoz, ami simán ment korábban, tehát lehet, hogy a negyedik hétre visszalépve kezdem újra az edzést, de csak akkor, ha előre láthatólag tudni fogom, hogy lesz a héten három nap, amikor tudom csinálni őket, rendesen, megfelelően pihenten.

Elkapkodni nem kell, de feladni sem fogom, amíg el nem érem a 100-at. Szükség is van rá, mert megint tanultunk jógán olyan ászanákat, amelyeket azért nem tudok megcsinálni, mert gyenge a karom hozzá.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

David Szaboka 2014.05.07. 12:43:24

hali én most állok neki a programnak.
elérted végül a 100-at? azóta már nem edzel?

David Szaboka 2014.05.07. 12:51:25

basszus most vettem észre a linkből hogy ezt még 2009ban csináltad :) csak a hónapot láttam azt gondoltam tavaly csináltad

Asszem 2014.05.07. 13:34:18

@David Szaboka: igen, viszont azóta is mindig kapok értesítést box.net-től ha valaki letölti a táblázatot, ez itt az egyik legsikeresebb posztom :-)

Amúgy nem, nem értem el a százat, egyelőre. De feltett szándékom, hogy előbb-utóbb meg fogom csinálni, asszem valami 50-60 környékén volt a maximum, ameddig el tudtam vinni.

Sok sikert, mindenképp írd meg, ha összejön!
süti beállítások módosítása