Linkeljen az olvasó!
2009. augusztus 20. írta: Asszem

Linkeljen az olvasó!

Az Addtoany szolgáltatás blogodba illesztésével egyszerűen megoldhatod, hogy a látogatóid egyetlen kattintással el tudják küldeni az éppen olvasott bejegyzésedet kedvenc közösségi/linkgyűjtő oldalukra (pl. Facebook, Twitter, Digg, StumbleUpon, stb.).

Miután beheggesztetted a kódot a blogodba, az olvasónak elegendő az egérrel a bejegyzés alatt található Share/Save

gombra mutatnia, aminek hatására megjelenik egy menü. Ebben kivalászthatja azt a szolgáltatást, amit szeretne teleszemetelni értéknövelni azzal, hogy beretwitteli (szép új szó, büszke vagyok rá), belinkeli, beshareolja, bediggeli, betumblrolja, stb. az éppen olvasott cikket. 

A blog.hu-s sablonba beleheggeszteni úgy tudtam, hogy a Megjelenítés/Sablonok oldalon a Saját sablonok alatt a Sablon szerkesztése (/) gombra klikkelve megkerestem a kódban megkerestem a blh:post_edit részt és közvetlen utána másoltam az Addtoany oldalon generált kódot.

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása