100 fekvőtámasz projekt 2015 - harmadik újrakezdés
2015. október 26. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt 2015 - harmadik újrakezdés

Nahát, akkor vágjunk újra bele. Még 2009-ben elkezdtem csinálni a 100 fekvőtámasz projektet, és egészen 80-ig jutottam benne, amin most így visszaolvasva meglepődtem, nem is gondoltam volna. 

Úgy alakult, hogy az elmúlt két év során rendszeresen mozogtam, úgyhogy szerintem most jobb kondiban vagyok, mint valaha voltam, így semmi akadálya, hogy újrakezdjem. Amúgy is már kicsit unom azt az edzésprogramot, amit csinálok, jó kis frissítés lesz belevenni a heti edzésbe a száz fekvőt.

Ma meg is csináltam a felmérőt, 30 sikerült, igaz nem akartam túlerőltetni nagyon. Az edzésterv szerint ha 30-at meg tudunk csinálni az előzetes felmérés során, akkor rögtön a 3. hétre ugorhatunk, úgyhogy én nem is pihentem, hanem rögtön megcsináltam a 3. hét első napját. 

Minden héten 3 edzésnap van, egy edzésben 5 sorozat, változó ismétlésszámmal és szünettel a sorozatok között. Az utolsó sorozatban minimum elérendő ismétlés van megadva, de addig kell folytatni, amíg csak szabályosan bírjuk.

Mivel tavaly decemberben eléggé megfájdult a csuklóm a fekvőtámaszoktól, annyira, hogy nem is tudtam megtartani magam, fokozatosan átálltam arra, hogy nem tenyéren támaszkodom, hanem öklön. Az elején fájt, de mára teljesen rendben van és a csuklómat is sokkal jobban kíméli. 

És ami az igazán nagy különbség 2009-hez képest, az az, hogy ma már ezt a programot is rengeteg letölthető alkalmazás támogatja, ami méri az időt és mutatja, hogy az adott sorozatban éppen hány ismétlés következik.

Természtetesen letölöttem párat, végül a csúnyácska, de a "hivatalos" http://www.hundredpushups.com/ oldal átlal készített alkalmazást választottam, ezt fogom használni (Play Store link: 100 pushups workout).

Nem sietek, ha valamelyik nap edzésprogramját nem tudom szabályosan megcsinálni, akkor azt a napot megismétlem, addig nem megyek tovább, amíg nem vagyok elég erős hozzá. 

Az a cél, hogy karácsonyra meglegyen a száz fekvő...

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása