"Friss bejegyzések" oldaldoboz...
2007. február 07. írta: Asszem

"Friss bejegyzések" oldaldoboz...

Navégre! Rájöttem. Többeknél láttam, hogy van egy ilyen "friss bejegyzés" oldaldoboz, ami tényleg extrapraktikusan a legutolsó néhány post címét tartalmazza. Ez apróságnak tűnik, de szerintem minimum annyit dob egy oldal áttekinthetőségén, mint az "utolsó kommentek" doboz.

Szóval kerestem a szerkesztőben, hogy hogyan lehet ilyent csinálni, mert nem találtam. Aztán véletlenül rájöttem: az "archívum" oldaldobozt kell megnyitni szerkesztésre, és ott be lehet állítani, hogy postonként írja ki a cikkeket. Csak ugye mindenki, akinél ezt láttam, szépen átnevezte a friss bejegyzések valamilyen variánsára, ezért nem találtam.

Egyetlen apró kis probléma, hogy mivel én az archívumot is szerettem, egy második archívum oldaldobozt is létre akartam hozni, de a szerkesztő udvariasan figyelmeztetett, hogy "nem valószínű, hogy egynél többre lenne szükséged ebből a fajta dobozból".

Pedig de, hát most mit csináljak, én már csak ilyen telhetetlen vagyok. És szeretnék minimum 4 naptárt is az oldalamra :))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molcsa (törölt) 2007.02.07. 06:57:12

Pontosan ezt akartam én is, meg akartam hagyni a rendes archívumot is, és már nagyfiú vagyok, hagy döntsem el én, és hagy tegyek ki 10 archívumot is. A naptár nem olyan jó, mint az archívum, ott nem lehet mondjuk egyből a novemberi bejegyzésekre ugrani

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.02.08. 15:13:16

De ez lagalább udvarias és csak az mondja hogy "nem valószínű". Képzeld el a következőt: "Minek két archívum az oldalra? Szerintem tök hülyeség. Akarod ikább hogy kis szivecskékkel díszítsem a blogtemplated?" :)

Asszem 2007.02.08. 15:23:21

Majd ha a Microsoft megvette a Blog.hu-t, akkor fogunk találkozni ilyen hibaüzenetekkel :)

"Várjon". Leszakadt volna a programozó keze, ha odaírja, hogy kérem?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2007.02.08. 15:55:27

Amit szeretnél (utolsó bejegyzések), azt valójában a Linkblog nevű dobozzal lehet megcsinálni, és abból bárhány lehet. Írj, ha nem megy.

(Microsoft, lol.)
süti beállítások módosítása