100 fekvőtámasz projekt - 3. hét közepe
2009. április 11. írta: Asszem

100 fekvőtámasz projekt - 3. hét közepe

Ma kicsit későre halasztottam az edzést, de megcsináltam, dacára annak, hogy felmerültek bizonyos halogatással kapcsolatos gondolataim ("majd megcsinálom holnap, egy nap úgysem számít")...vigyázni kell ezekkel, az otthoni edzéseknek ez a halála, egy-két ilyen csúsztatás és máris bedőlt az egész program.

Még mindig tartom a legnehezebb edzéssávot, így a mai program egy 20-25-15-15-25-ös sorozatból állt, plusz az elején megcsináltam 4-et, pusztán a bemelegítés miatt, ami nagyon hasznosnak bizonyult.

Az első 20-as tök jól ment, örülök, hogy három hét alatt elértem azt, hogy ami az első tesztfelmérés nagy eredményének számított, az mostmár gyakorlatilag alapból megy. 

Utána a második sorozatnál kezdtem azt érezni, hogy a fáradás miatt szabálytalanabbul csináltam a fekvőtámaszokat, csaltam, ahol tudtam, amíg észre nem vettem. Ezentúl erre is figyelni kell, mert inkább csinálok kevesebb, de szabályos gyakorlatot, mint összecsapva-rosszul jó sokat. Lehet hízelegni az egónak, de minek :-).

A két 15-ös könnyen ment (az már smafu :P), bár miután szigorúan betartottam a sorozatok közötti másfél perces pihenőt, a végére már ismét kellően éreztem a karjaimban a fáradtságot, ezért az utolsó 25-ös szériára kicsit többet pihentem. Ez az edzésterv alapján legális, szóval itt legalább 2-3 percig vártam, és utána viszonylag könnyedén végigcsináltam őket.

Most jön a húsvét, kaja és pihenés, aztán hétfőn a követekző edzésnap, az eddigi eredmények alapján optimista vagyok.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása