Hát én immár kit válasszak böngészőőm, böngéééészőőm?
2008. szeptember 07. írta: Asszem

Hát én immár kit válasszak böngészőőm, böngéééészőőm?

 A Chrome a legszebb, a Firefox a legmegszokottabb, az Opera a leggyorsabb.

Test drive következik, a jövő heti program:

Hétfő: Opera

Kedd: Chrome

Szerda: Firefox

Csütörtök: IE8 (csak hogy fair legyek)

Péntek: szubjektív döntés a Chrome mellett :D, vagy annak elhalasztása.

Addig is össze vissza ugrálok a három között. 

---

A Google Reader így néz ki, 12 megnyitott tabbal Operában és Chrome-ban:

Opera: alig van hely az adatoknak a 3 soros tabok miatt

 

 

Chrome: rengeteg a hasznos hely, de a tabok olvashatatlanok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezelegegyedinickszerintem (törölt) · http://nemjuteszembejocim.blog.hu 2008.09.07. 20:17:29

:D:D:D:D:
Hasonló helyzet, mondjuk én még nem mertem kipróbálni a Chrome-ot:D

gravy_t 2008.09.07. 20:39:07

nem olyan félelmetes, nyugi :)

Asszem 2008.09.07. 21:34:54

Kár, hogy nem lehet mixelni:
az opera sebességét a firefox kiterjesztéseit és a chrome megjelenítését.

Most operát használok, nagyon gyors, de 12 nyitott tabnál 1024x768-as felbontásnál a menüsorral együtt a képernyő felső 1/5-e már csak tab és menüsor, így alig férnek ki az adatok az oldalra. A teljes képernyős módot nem szeretem.

Viszont nagyon gyors,és megy rajta az OCS is, ami a munkához kell.

Holnap Operából fogom figyelni a Chrome fejlődését :D

törölt-felhasználó (törölt) 2008.09.08. 12:58:24

Operában van még egy show extender menü opció is a taboknál (ami FF3-szerűen ha sok van, akkor jobb oldalt egy legördülő menüben megjeleníti a többit, bár ezt a nézetet én mindig is utáltam, de neked lehet, hogy ez lenne a legjobb. Amúgy meg Chrome-ban ha egy tabra viszed az egeret, akkor kiírja az egész címet.
süti beállítások módosítása